0  produkt
Košík je prázdný

 

FAQ - Časté otázky


Nakupování na iStores.cz

Našim cílem je zjednodušit vám nákupní proces na našem e-shopu tak, abyste si nakupování užili. I tak se však může stát, že budete mít otázky. Sepsali jsme pro vás nejběžnější otázky, kde najdete informace o nakupovaní, zpracovaní a stavu objednávky, platbách a doručení, vrácení a reklamacích a o uživatelském účtu a bezpečnosti na stránce.

    V e-shopu iStores nakoupíte velmi jednoduše. Najdete si v naší nabídce produkt, který se vám líbí. Produkty jsou v horním menu přehledně rozdělené podle jednotlivých kategorií. Vyberte si kategorii produktu, o kterou máte zájem a následně si vyberte konkrétní produkt. U produktu najdete uvedený popis produktu i technické specifikace. Když má produkt více variant, zvolte si tu kombinaci, kterou si chcete objednat. Například u iPhonu nebo MacBooku máte na výběr různé barvy a kapacity zařízení.

    Produkty v nabídce e-shopu iStores jsou nové a originálně zabalené od výrobce. V naší nabídce však můžete najít i produkty se sníženou cenou a upravenou záruční dobou, které nemůžeme prodat jako nové, ale určitě by si též rádi našli nového majitele. Tyto produkty jsou označené v popise jako:

  • Poškozený obal
    Produkt s poškozeným obalem znamená, že produkt je nový a nerozbalený s kompletním příslušenstvím a pokrčeným nebo roztrhnutým vnějším obalem.

  • Rozbalené
    Rozbalený produkt znamená, že byl vrácený zákazníkem v rámci 14-denní lhůty a balení bylo otevřené. V popise takového produktu vždy najdete konkrétní informace o stavu produktu, např. jestli obsahuje nabíječku a kabel a pod.

  • Vystavený
    Vystavený produkt znamená, že byl rozbalený a vystavený na prodejně.

    Když je u produktu uvedená dostupnost "Na skladě", znamená to, že produkt máme buď na centrálním skladě, nebo se nachází v některé z našich prodejen. To, v které prodejně je produkt skladem zjistíte tak, že si rozkliknete rolovací menu pod "Pozrite si aj dostupnosť tovaru v našich predajniach". Zelená tečka znamená, že je produkt na skladě. Oranžová tečka znamená, že produkt není v tomto momentě na skladě a bude potřebné na jeho dodání počkat.

    Když nemáme některé produkty momentálně na skladě, je u nich uvedená "Orientační dostupnost" – to znamená, za jak dlouho očekáváme naskladnění a dodání zboží od výrobce.

    Dodací doba produktů, které nejsou na skladě, závisí od dodavatele konkrétní značky a není možné ji z naši strany ovlivnit.

    Rezervace zboží momentálně není možná. Produkt si můžete „rezervovat“ jen tak, že si ho přidáte do košíku a vytvoříte si objednávku. V tom momentě se produkt zablokuje do vaši objednávky a můžete ho považovat za rezervovaný.

    Zboží si do košíku přidáte kliknutím na tlačítko "Přidat do košíku", které se nachází u každého produktu, které je možné objednat.

    Pokud je u produktu uvedené "Informujte se", znamená to, že produkt není v tomto okamžiku na skladě. Když byste měli zájem o takovýto produkt, kontaktujte nás a my vám zjistíme, jestli ho můžeme ještě objednat, a v jakém časovém horizontu bychom vám ho mohli dodat.

    Když jste vložili do košíku všechno, co jste chtěli a jste připraveni zboží objednat, máte dvě možnosti, jak se dostat do košíku.

  • o Po přidaní produktu do košíku se vám otevře kontrolní okno, v kterém stisknete tlačítko "Zobrazit košík". V tomto kroku si můžete rovněž vybrat doporučené příslušenství nebo jiný související produkt ze zobrazené nabídky.
  • o Kliknete na ikonku košíku v pravém horním rohu na kterékoliv stránce e-shopu iStores.

    Potřebujete pomoct s vytvořením objednávky? Postupujte podle těchto 3 jednoduchých kroků.

  • První krok – Kontrola košíku
    V prvním kroku si v nákupním košíku zkontrolujte, zda v něm máte ty produkty, které si chcete objednat a jejich cenu. U jednotlivých produktech můžete měnit počet kusů nebo produkty úplně odstranit.

    Když je pro vámi vybraný produkt dostupná služba Prodloužená záruka nebo Pojištění proti poškození, můžete si v tomto kroku vybrat tu, o kterou máte zájem. Jednotlivé služby jsou zobrazené už s výslednou cenou pro zařízení, které máte v košíku. Službu si zvolíte jednoduchým stisknutím tlačítka Přidat.

    V tomto kroku si rovněž můžete uplatnit dárkovou poukázku.

  • o Dárková poukázka
    Stisknutím nápisu Mám promo kód se zobrazí políčko, do kterého zadáte číslo ze zadní strany dárkové poukázky a stisknete tlačítko Použít. Sleva se automaticky promítne do výsledné ceny v nákupním košíku.

  • Stisknutím tlačítka Koupit přejdete na druhý krok, a tím je samotný krok vytvoření objednávky.

  • Druhý krok – přihlášení/registrace, zadání údajů, výběr způsobu platby a dodání

  • Neregistrovaný zákazník
  • Jestliže jste u nás ještě nenakupovali, v druhém kroku nejprve zadejte svůj e-mail a stiskněte tlačítko Ověřit.
  • Potom vyplňte Vaše kontaktní informace a fakturační adresu.
  • Pokud chcete odeslat zboží na jinou adresu, odškrtněte políčko u Dodací adresy a zadejte adresu, na kterou si přejete zboží doručit.
  • Vyberte si preferovaný způsob platby a dopravy. Pro více informací o způsobu platby a dopravy navštivte části Doručení a Platby.
  • Jako poslední stiskněte tlačítko Pokračovat a přejděte na poslední krok, kterým dokončíte objednávku.

  • Registrovaný zákazník
  • Když už máte u nás vytvořený účet, není možné vytvořit objednávku bez přihlášení.
  • Přihlásit se můžete buď přímo v druhém kroku objednávky, nebo po kliknutí na ikonku v pravém horním rohu na kterékoliv stránce e-shopu iStores.
  • Automaticky se vám nahrají údaje z Vašeho účtu, takže není potřeba nic vyplňovat.
  • Vyberte si preferovaný způsob platby a dopravy. Pro více informací o způsobu platby a dopravy navštivte části Doručení a Platby.
  • Jako poslední stiskněte tlačítko Pokračovat a přejděte na poslední krok, kterým dokončíte objednávku.

  • Třetí krok – Dokončení objednávky
  • V posledním třetím kroku si zkontrolujte svou objednávku a zadané údaje, abyste se ujistili, že je všechno tak, jak má být.

  • Na konci stránky zaškrtněte povinné políčka.
  • Objednávku do našeho systému odešlete stisknutím tlačítka Závazně objednat.
  • Po odeslání objednávky Vás následně přesměrujeme na stránku s poděkováním, na které též najdete přehled objednávky, včetně Čísla objednávky.


Informace o objednávce

    Ve chvíli, kdy přijde vaše objednávka do systému iStores, dostanete e-mail o přijetí objednávky obsahující číslo objednávky, údaje o vaši objednávce, způsobu platby a dopravy.

    Pokud vám takovýto e-mail nepřijde, zkontrolujte si na svém účtě na iStores.cz, jestli jste zadali správnou e-mailovou adresu a že vám e-mail nepřišel do záložky s nevyžádanou poštou. V případě potřeby se obraťte na naši Zákaznickou podporu.

    O průběhu zpracování vaši objednávky vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, telefonu, příp. SMS zprávy.

  • Přijetí objednávky
    Po přijetí vaši objednávky do systému iStores dostanete e-mail o přijetí objednávky obsahující číslo vaši objednávky, údaje o objednávce, zvolený způsob platby a dopravy.
  • Odeslání objednávky
    Potom, co vaše objednávka odejde z našeho skladu, dostanete e-mail s oznámením o odeslání s datem předpokládaného doručení. Večer před doručením dostanete e-mail přímo od dopravní společnosti s číslem balíku a v den doručení SMS zprávu s 3-hodinovým časovým oknem, kdy bude váš balíček doručený na vaši adresu.
  • Osobní odběr
    Pokud jste si zvolili vyzvednutí svojí objednávky osobně na prodejně, odešleme vám notifikační e-mail a SMS hned, jak bude objednávka připravená.
  • Změny v objednávce
    Někdy se může stát, že produkt, který jste si objednali, měl omezené skladové zásoby a už nemusí být dostupný. V případě jakýkoliv neočekávaných změn se vás budeme snažit co nejdříve informovat prostřednictvím e-mailu, příp. telefonicky.


Stav objednávky

    Stav vaši objednávky můžete sledovat přímo na svém účtu a o průběhu zpracování vás budeme informovat e-mailem, příp. SMS zprávami.

    Celkový čas vyřízení objednávky závisí od reálné dostupnosti produktu, typu objednávky (studenti, vlastní konfigurace) a vámi zvoleného způsobu platby.

    Postup vyřízení objednávky je následovný:

    PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY – POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY – ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY – ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY – DORUČENÍ OBJEDNÁVKY

  • Přijetí objednávky: několik minut
    Přijetí objednávky znamená, že vaše objednávka úspěšně přišla do našeho systému iStores a bylo ji přidělené Číslo objednávky. Zároveň jsme na váš e-mail odeslali informaci o přijetí vaši objednávky.
  • Potvrzení objednávky: několik minut až několik hodin
    Potvrzení objednávky znamená, že jsme ověřili, zda máme produkty z vaši objednávky reálně na skladě.
  • Zpracování objednávky:  
    Zpracování objednávky znamená, že jsme zkontrolovali vaši objednávku a dali pokyn do skladu, aby byla vaše objednávka důkladně zabalená a připravená na cestu k vám domů, do práce, nebo do vámi zvolené prodejny iStores na osobní odběr.
  • Platba předem
    Při platbě předem můžeme vaši objednávku zpracovat, až když bude vaše platba připsaná na náš účet a spárovaná s vaši objednávkou.
  • Odeslání objednávky: 1 – 2 pracovní dny
    Odeslání objednávky znamená, že jsme váš balíček odevzdali kurýrovi a vaše objednávka je na cestě k vám. V případě doručení kurýrem DPD k vám domů nebo do práce a v případě osobního odběru do vámi zvolené prodejny iStores.
  • Doručení objednávky
    Doručení objednávky znamená, že vás kontaktoval kurýr a váš balíček úspěšně dorazil k vám nebo jste dostali notifikační e-mail a SMS zprávu s informací, že je vaše zboží připraveno na prodejně a čeká na osobní vyzvednutí.

    Když po odeslaní objednávky do našeho systému zjistíte, že něco není v pořádku, např. jste zadali nesprávné údaje nebo si ve vaši objednávce přejete doplnit, vyměnit nebo odstranit produkt, tyto změny je možné uskutečnit, než bude vaše objednávka odeslána. Potom, to už z technických důvodů není možné.

    V případě, že máte zájem o změnu vaši objednávky, prosíme, abyste nás kontaktovali co nejdříve, nejlépe telefonicky. Tak můžeme, co nejrychleji zareagovat a pomoct vám.

    Samozřejmě, můžete až do momentu, než nebude odeslána. Pokud si přejete objednávku stornovat, stačí, když odpovíte na e-mail o přijetí objednávky a napíšete, že si přejete vaši objednávku stornovat.

    Pokud jsme byli náhodou rychlejší a balíček už je na cestě k vám, není už v našich silách objednávku stornovat. V tom případě stačí, když odmítnete zásilku u kurýra a balíček se vrátí zpět k nám. Pokud jste objednávku zaplatili předem, vrátíme vám finanční prostředky buď přímo na kartu, nebo vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.

    V e-shopu iStores si můžete objednat i zboží, které nemáme momentálně skladem. Orientační dodací doba je uvedená přímo u produktu a v určitých případech, jako například při spuštění prodeje nových produktů, se může i prodloužit.

    Pokud si chcete vytvořit předobjednávku, stačí vložit vybraný produkt do košíku a projít jednotlivými kroky vytvoření objednávky. Jakmile bude objednaný produkt na skladě, vaše objednávka bude zpracována v nejkratším možném čase.

    Jakým způsobem můžu kontaktovat iStores.cz?
  • Email
  • Chat
  • Telefonicky
  • Prodejny iStores
  • Servis / Reklamace




 

K provozování našeho webu old.istores.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více info...