
Nejvyšší kvalita servisu v Česku
Svěřte svoje zařízení skutečným profesionálům a servisujte je v oficiálním autorizovaném servisu - Apple Authorized Service Provider. Náš tým Apple certifikovaných techniků je vám k dispozici pro záruční a pozáruční opravy zařízení Apple, Beats a příslušenství.
Proč si vybrat iStores?
Splňujeme přísné požadavky kladené na profesionalitu, bezpečnost a spolehlivost ve 4 autorizovaných servisních střediskách a celkem 7 odběrných míst 7 dní v týdnu.

Se zárukou společnosti Apple.
U nás získáváte záruku použití jedině originálních náhradních dílů Apple pro zachovaní plné funkčnosti, kvality a originality vašeho Apple zařízení.
Základem bezproblémového fungování zařízení podle vašich požadavků není jen hardwarová podpora, ale i komplexní poradenství, bezplatná diagnostika, bezpečnost dat a optimalizace nastavení softwaru. Na základě pravidelného vzdělávání, Apple tréninků a aktualizace certifikace techniků se postaráme o vaše zařízení v souladu s dlouhodobými praktickými zkušenostmi.

Servisujeme zařízení: iPhone, iPad, MacBook, iMac, Mac mini, Apple Watch, Apple TV, AirTag, AirPods, sluchátka Beats, iPod a příslušenství.
Profesionálně, bezpečně a rychle.
Servis a údržba vyžaduje zkušenosti, odborné znalosti a prvotřídní schopnosti. Svěřte proto svoje zařízení skutečným profesionálům a servisujte je u autorizovaného poskytovatele servisu AASP - Apple Authorized Service Provider.
- Před zasláním či osobním doručení zařízení do servisu vám doporučujeme zálohovat data. Návod najdete zde. V případě potřeby se neváhejte s důvěrou obrátit na náš tým expertů, který vám se zálohou dat pomůže.
Před zasláním zařízení do servisu prosíme o deaktivaci služby FMI – Find my iPhone, Find my Mac, v případě servisu Apple Watch doporučujeme zařízení úplně odstranit z účtu. Bez vypnutí této funkce není možné vaše zařízení diagnostikovat a opravit. Návod najdete zde.
- K opravě přineste / zašlete jen zařízení a součásti, které mají přímou souvislost se závadou a kopii nákupního dokladu.
- Naši certifikovaní technici provedou diagnostiku a následně opravu formou výměny vadného komponentu nebo výměnu za servisní jednotku Apple – SWAP. Po provedení servisu poskytujeme plnou záruku na servisní výkon i na originální náhradní díly Apple použité na opravu.
- Opravené zařízení si vyzvednete na příslušné pobočce nebo vám bude zaslané kurýrem (zpoplatněná služba podle aktuálního ceníku).
iPhone / iPad / Watch | Cena s DPH |
---|---|
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené v iStores | 100 Kč |
Lepení skla/fólie (iPad) *zakoupené v iStores | 250 Kč |
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené v iStores | 490 Kč |
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené mimo iStores | 690 Kč |
Základní nastavení zařízení (iOS) / vytvoření Apple ID | 690 Kč |
Reinstalace iPhonu, iPadu, nahrání nového iOS a zálohování zařízení | 690 Kč |
iMac / MacBook | Cena s DPH |
Základní nastavení zařízení (Mac OS) / vytvoření Apple ID | 690 Kč |
Přenesení/Záloha dat (Mac OS) | 1 500 Kč |
Instalace čistého Mac OS bez zálohování dat | 1 000 Kč |
Reinstalace Mac OS se zálohováním dat | 2 500 Kč |
Ceník servisních prací | Cena s DPH |
Školení v iStores (1hod) | 1 000 Kč |
Základní servisní úkon v iStores (1hod) | 1 000 Kč |
Expresní oprava zařízení ( servisní místa Ostrava, Praha Harfa, Olomouc, Zlín ) | 590 Kč |
Diagnostika iOS zařízení ( servisní místa Ostrava, Praha Harfa, Olomouc, Zlín ) | 590 Kč |
Diagnostika MacOS zařízení ( servisní místa Ostrava, Praha Harfa, Olomouc, Zlín ) | 990 Kč |
Čištění AirPods / EarPods | od 199 Kč |
Zapůjčení zařízení - iPhone (1 den) | Cena s DPH |
Apple iPhone XR / iPhone SE - zákazník iStores | 60 Kč |
Apple iPhone XR / iPhone SE - zákazník mimo iStores | 80 Kč |
Zapůjčení zařízení - MacBook (1 den) | Cena s DPH |
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník iStores | 60 Kč |
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník mimo iStores | 110 Kč |
Pokiaľ nemáte k dispozícii hotovosť na vyššiu investíciu za opravu prinášame vám rýchly a pohodlný servis aj na splátky.
Opravu alebo výmenu zariadenia je možné financovať aj prostredníctvom splátkového predaja od spoločnosti Cetelem. V prípade záujmu o využitie služby je potrebné osobne navštíviť ktorúkoľvek predajňu iStores v lehote platnosti cenovej ponuky na opravu zariadenia.
Spoplatnená služba: Aktuálne k dispozícii Apple iPhone SE 2020 - 2 € / deň.
Zákazník, ktorý odovzdá svoje zariadnie do servisu u nás v predajni, má možnosť zapožičania si náhradného zariadenia po dobu servisu za poplatok 2 € / deň. Maximálne však zaplatíte len 30 € s DPH. V prípade presiahnutia reklamačnej doby 15 dní so zapožičaným iPhonom máte zvyšné dni do ukončenia servisu od nás zadarmo.
(maximálne však 30 dní – doba reklamácie)
Systémová výměna vadného produktu za servisní jednotku (nové sériové číslo). Výrobce vykonává výměnu za původní jednotku (stejný model, barva a kapacita). Vyměněný kus odpovídá kvalitou a vlastnostmi nového zařízení. Výměna za jiný typ výrobce neumožňuje. Zákonem stanovená záruka se výměnou zařízení neprodlužuje ani neobnovuje, záruční podmínky zůstávají platné v původním znění.
Ceník pozáručních oprav najdete zde.

Oprava displeje snadno a rychle.
Máte na iPhone prasknutý displej? Můžeme vám ji opravit a iPhone si budete moct vyzvednout ještě ten den. Stačí se předem domluvit s našim servisním technikem a ten vám displej opraví na počkání (kontakty najdete níže). Nabízíme opravy certifikované společností Apple, při kterých používáme originální díly Apple, takže když dostanete svůj iPhone zpět, bude fungovat přesně tak, jak má. Servis na počkání je k dispozici pro iPhone 6s a novější modely.
Zapůjčení zařízení během servisu.
Postaráme se o vaše pohodlí v době, kdy je vaše zařízení u nás servisované. Poskytneme vám náhradní zařízení iPhone XR nebo iPhone SE v případě servisovaní vašeho telefonu. A v případě servisovaní vašeho macu vám zapůjčíme MacBook Air. Služba poskytnutí náhradního zařízení je nad rámec záruky a proto je zpoplatněná částkou od 60 Kč / den. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, proto jsme stanovili limit zapůjčení na maximálně 900 Kč s DPH. V případě, že vaše zařízení neopravíme do 15 dní od odevzdaní do servisu, máte další dny zapůjčení do ukončení servisu od nás zdarma.
Počet náhradních zařízení je omezený, proto doporučujeme rezervaci už při odevzdání vašeho zařízení do servisu.

Užitečné odkazy a návody.
Zkontrolujte stav záruky vašeho Apple zařízení.
Ověření krytíPodmínky jednoroční omezené záruky Apple.
Omezená zárukaKde najdete sériové číslo na svém zařízení?
Sériové čísloJak odhlásit zařízení ze služby Najít můj iPhone?
OdhlášeníNečekejte v řadě.
Vyberte a rezervujte si konkrétní datum a čas opravy svého zařízení v kterémkoliv servisním středisku iStores. Aplikace disponuje informací o dostupnosti technika ve vybraný den rezervace. Rezervace je zdarma.

Kde nás najdete?
Vaše zařízení na opravu nebo servis vám převezmeme kromě našich autorizovaných servisů i v kterékoliv z našich sedmi prodejen iStores v Česku.
iStores
Ostrava
Forum Nová Karolina

Jantarová 3344/4
702 00 Ostrava
Otevírací hodiny:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Kontaktná osoba:
Jan Brokeš
tel.: +420 735 276 693
E-mail:
servis_karolina@istores.cz
iStores
Praha
Galerie Harfa

Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha - Libeň
Otevírací hodiny:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Kontaktná osoba:
Tomáš Süsser
tel.: +420 778 115 906
E-mail:
servis_harfa@istores.cz
iStores
Olomouc
Galerie Šantovka

Polská 1
779 00 Olomouc
Otevírací hodiny:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Kontaktná osoba:
Jiří Kavan
tel.: +420 725 969 826
E-mail:
servis_santovka@istores.cz
iStores
Zlín
OC Centro Zlín

3. května 1170
763 02 Zlín
Otevírací hodiny:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Kontaktná osoba:
Tomáš Růžička
tel.: +420 602 752 035
E-mail:
servis_centro@istores.cz
SWISS
CZ s.r.o.
Olomouc

Pavlovická 272/18, Bělidla
779 00 Olomouc
Otevírací hodiny:
Po - Čt: 08:00 – 17:00
Pá: 8:00 - 14:30
Více informací zde
E-mail:
olomouc@swisscz.cz
Reklamace
E-mail: reklamace@istores.cz
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska iStores ve Forum Nová Karolina Ostrava, Galerie Harfa Praha, Šantovka Olomouc a SWISS, nebo také do jakékoli prodejny iStores nebo sídla společnosti WESTech CZ případně ho poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.
Uplatnění záruční reklamace:
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu,
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
- na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
- na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
(v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
(v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora), - na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu,
(v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)
Pro uplatnění záruky je nutné:
- doložit čitelný doklad o nákupu,
- na produktech iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnout službu FMI "Najít moje zařízení" přímo v zařízení nebo přes iCloud.
- produkt musí splnit záruční podmínky výrobců
- ověření možnosti servisu a podpory (zde najdeme sériové číslo zařízení) na stránce https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/
Pozáruční opravy zařízení:
- jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce),
- po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu,
- po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení,
- v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč v případě diagnostiky iOS nebo 990 Kč v případě diagnostiky MacOs (ceny jsou uvedeny s DPH).
Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.
Sběrné a výdejní místa
Forum Nová Karolina Ostrava |
OZC Zlaté Jablko Zlín |
Galerie Šantovka Olomouc |
Atrium Flora Praha
Galerie Harfa Praha |
Breda & Weinstein Opava |
Aupark Hradec Králové
Sběrné a výdejní místa
Forum Nová Karolina Ostrava |
OZC Zlaté Jablko Zlín |
Galerie Šantovka Olomouc |
Atrium Flora Praha
Galerie Harfa Praha |
Breda & Weinstein Opava |
Aupark Hradec Králové
Jazyková dostupnost v prodejnách: CZ | SK | EN. Ostatní postupy definují všeobecné Obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.